Followers

Monday, August 30, 2010

Rindu pada si Dia...




Ku rasa dalam hidup kita mesti ada pasangan, seperti adam dan hawa.
Aku begitu jua, ingin berpasangan seperti Mereka..
Kadang-kala ku terfikir, aku mahu berpacaran, tapi bukan seperti sekarang.
Sekarang hanya berpacaran mengikut hawa nafsu menyalahi Islam.
Aku mahu berpasangan seperti orang dulu2..
Suka sama suka. Lepas tu kahwin..Bahagiakan..
Tapi tak nak ikut trend macam sekarang, kawin, pastu cerai...
tak mungkin sama sekali...
Aku nak menyintai gadis yang aku suka, pastu kahwin dengan nya....
aku rasa dia tahu pasal nie...
Dulu aku pernah cakap kt die ...
Dia tu umpama Coffemate...
Tanpa Coffemate dengan kopi...
Rasa cam sempurna kopi itu..

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............