Followers

Monday, October 4, 2010

takut cuba ....


Perasan kita kadang2 leh dikatakan berani, tetapi bila kadang2 Tuhan merubahkan perasaan tu menjadi berwaspada. Waktu tu la aku berfikir, apa yang akan berlaku , maksud aku jangka masa panjang. Memang benda nie kadang2 aku pandai cakap ja, bila terkena aku, aku pun gelabah. Aku kadang2 takut nak terima orang baru dalam hidup aku. Aku takut tak leh bagi komitmen yang baek..
Tolong la aku, apa yang aku perlu buat.. Aku takot peluang hanya sekali.. tapi aku takut cuba..Tapi bila aku mahu cuba, aku selalu nampak dia... Aku serba salah...Aku Sayang dia...Keliru aku.. Apa aku perlu buat..Aku tahu dia sudah berpunya, tapi aku x leh simpan perasaan aku kepada dua... Aku tak mampu.... Perlu aku diam sahaja...Aku buntu...Mungkin nanti ada cara lain kot...

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............