Followers

Saturday, February 5, 2011

balik raya cina..

Sambil dengar lagu the beatles, layan la...Baru teringat nak tulis blog, semalam aku pegi la ambil stock baju yang aku jual tu, adus memang kurang disebabkan abang tu tak ada baju yg customer aku minta... mula2 nya memang rasa nak mati, sebab risau la customer marah, tapi camne kan x de rezeki, bleh la tahan sambutan semasa aku buat sales, hehe..

Cuti di rumah lak memang best, otak x pening sangat...oke la...tapi memang rasa sekejap, cuma aku rasa betul2 cuma satu hari kat rumah, yg lain habiskan dengan mengambil stok baju tu...

Rindukan rumah,tapi rindu x kemana gak, nanti, suatu hari kuar gak aku dari rumah, bukan usia semakin muda, tapi semakin tua...Gud luck anuar dengan hidup...Amin....

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............