Followers

Wednesday, March 16, 2011

Perjalanan Best.....Nak JUMPA MB SELANGOR



Dengan berpayungnya baju KPM, aku dan member aku khai bergerak mencari sponser.
HUH, 




Orang yang aku target, YAB, Shukur. ADUN Kawasan Kuang,
Dia memang seorang yang pemurah dan baik hati,
Sebab tu la aku memilih dia.
Nak masuk jer pejabat dia, Baru selangkah, tiba-tiba,
Ada plak orang meminta tolong,
"bang, leh tolong tolak van saya x?"
Aku pun ckp OK. 
Sian dia....
Pastu masuk ja pejabat, YAB Shukur, PA dia cakap , dia x ada..
KEcewa rasa...
Ingatkan dia ada , dengan harapan nk la dia sponser....
Mungkin x ada rezeki aku kot...
Banyak gak kedai kami pergi pastu,
Zakat pun pegi, Tapi x dapat....



Pastu aku dapat idea, nk gi shah alam ,
Nak MB Selangor,
Pastu call la mmber aku nie, 
nk di jadi kan citer,
abah dia ada la contact dato khalid,
pastu khalid yg lain lak,
Haji Khalid,
paham2 bila silap, 
cover line la...
Jumapa jer la,
Oke la, 
pas abis,
AKu pun gerak jumpa MBSA punya banggunan ,
owh ,
penat beb,
nk cari pun sesat,
paham2 la,
budak baru...
Bila kepenatan, 


"NIE PIC baru lepas turun pejabat MB"...



Cari2 punya cari,
Akhir nya dapat jugak cari banggunan tan sri khalid,
tingkat 21 oit,
penat,
banyak prosider,

Esok la aku akan dapat nya...
Insyaalah...
nie citer aku masa cuti sem...
salam....

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............