Followers

Monday, April 11, 2011

Hari Yg berSejarah....

 
Biasa lah hari bersejarah mesti lah hari yang dah lepaskan..
Oke, hari yang bersejarah aku...
Aku dah wat Speck mata baru,
Boleh la, cantek jugak.

Masa aku ambik tu dalam hari jumaat lepas. 
Buat speck dalam 2 minggu lepas..
Harga RM 4**..
Terkejut gak..
Aku bawak deposit dalam RM 50...
Tgok2 kena bayar dalam RM 2**..
Adus nk cari duit mane nie,
Nasib baik dalam poket ada seratus..
Pastu kena pinjam ngan member..
Lepas ambik speck tu ..
Huh, seronok gak , leh pakai yg baru selepas dua taun..
Lepas ambik tu, 
budak2 last sem kena pergi karnival mara , kat ipoh parade..
HUh, merungut gak, tapi x pe pegi jer, 
kewajipan...
Seronok gak la jumpa orang ramai...
Tolong promote KPM kat mata luar...
Pengalaman yang x dapat dilupa kan...


Keesokan hari, Hari ahad...
Pegi la dalam kul 9..
X sangka dapat jumpa angkasawan negara Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha
Tak terkejut lak, orang nya hensem,
petah bercakap...
Dia bercakap pasal pengalaman dia...
Lepas dia ceramah, 
ada sesi bergambar lah...

Lepas tu jer aku dpat salam dia...
Pegh, x bangga lak...
Memang aku bangga, dapat salam dia,

Aku pun ada tekat nak jadi cam dia, 
best tu...
Tu la hari bersejarah aku,
Cam ne ngan korang...
Komen yek..

SALam ..
DAri penulis blog...
  

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............