Followers

Saturday, July 2, 2011

MALANG..

Salam, dari penulis blog..

Dah seminggu berhenti kerja...

Majikan aku nie tak leh terima aku letak jawatan...

Walaupun aku berhenti pertengahan bulan..

Tapi x bermakna, aku tak layak mendapat gaji...

Cakap syarikat bumiputera, kalau dia wat camne, bukan nak tolong Bumi putera..

Serius aku cakap, Syarikat nie memang lahanat...

Bullshit la...

Aku pernah kerja ngan syarikat cina,

Oke jer gaji aku...Di bayar jer...Bukan macam nie, kata bumiputera, tapi menipu , tak bayar gaji...

Bullshit la, Ko tak layak la nk menggelarkan ko Tu Syarikat "BUMI". 
Aku nie nk tolong syarikat bumiputera, tapi buat taik...

Aku tak halal kan duit yg ko tak bagi tu..

Takyah la nk percaya syarikat bumi putera sgt...serius shit, 

Ade yang baik...Aku tak nafi tu...

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............