Followers

Saturday, November 17, 2012

DI MANA PROMOSI AFF SUZUKI CUP 2012 DI MALAYSIA?


Salam kepada semua pembaca..
Salam Maal Hijrah kepada umat islam di seluruh dunia.

Topik hari nie, di mana promosi Aff Suzuki Cup 2012 di Malaysia?
Menjelang berapa minggu lagi,
Aku tak dengar langsung promosi di Radio, television dan media masa yang official...


Yang aku leh nampak promosi AFF SUzuki cup kat Aeon Jusco,
satu tempat je skrang yang aku nampak ..
What the hell ?

Kita Sebagai tuan rumah mesti sambut dengan meriah..
Kalau Euro 2012 sambut bagai macam kita tuan rumah,
ini dh hambar dan pudar ..
Padahal euro tu sukan bolasepak eropah,
nie dah la AFF suzuki nie asia tenggara punya bolasepak ,
kita jadi host plak..

Apa dah jadi media masa di negara kita.
Radio era.fm ke, hot.fm ke, fly.fm ,
Tv3 , Tv1 , Tv2..
tak ada iklan pasal AFF suzuki..
Malu la ..

Aku tengok kat FB , twitter je meriah pasal AFF suzuki ..

Malu la media malaysia nie..
dh macam shit!!!!

Nie pendapat aku..
cuba korang tgok tv media prima, jgn tgok astro..
pastu korang dengar radio..

Pasti korang kecewa...

Salam dari penulis blog.

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............