Followers

Wednesday, September 8, 2010

Suka dan malang skit...



Hari nie memang best, aku dapat tgok lagenda budak setan..Baru la tgok.. memang best giler. Tapi orang cakap novel die lagi best. Pasal ayu ngan kasya. Adus romantik giler. Mula2 rse oke la, lme2 bru aku hayati , pastu ada gak nk nangis pada part last tu..huhuhu..alangkah indah nya jadi camtu, pempuan tu baek giler ngan lelaki tu setia..memang sepadan. Nk cari jer gadis cam tu..hehehe


Pastu ada lagi best. Selama  tahun aku menunggu, akhir nya dapat jua handphone baru. Best giler jugak. Suka giler ngan hp tu. Kena la dgn cita rasa aku kan. Tapi orang tua2 cakap jgn ske sgt, mesti ada la yg tak kena nnti. memang tul la. Yang malang nya, kebanyak nombor telefon member banyak hilang. Sedih giler, sedih sgt2..Sedey la, bru nk try hp bru. tgok2 dh hilang no mmber aku..pe la...

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............