Followers

Sunday, September 19, 2010

Trip to Melaka....



Memang best la pergi melaka, tengok member aku yang menyepi tu..hehehe...
Penat la jugak masa pegi melaka tu. Sepanjang perjalanan memang pengalaman baru bagi aku bersama kawan2. Ada juga menyampah kerana diazan kat telinga aku nie..ingat baby ke...hahaha... Memang la perjalanan kami memang penat. Tpi aku jer x mengeluh..paham la kawan2 aku tu memang over acting ..hahaha.. Sampai perjalanan ke rumah member tu, memang happy sgt walapun letih.. Mak kawan aku memang layan kami dengan baek.. Makan punya banyak...Suka aku...Pastu jalan2 kt kota Melaka yang bersejarah tu.. Nampak macam2 yang aku ngan member aku suka, hehhe...paham2 la.. Wasalam..

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............