Followers

Sunday, November 21, 2010

Hari INi...

Hari ini, tak ada apa-apa pun berlaku, cuma tido, makan, solat, main game online dengan buat assignment yang aku kena redo. Biasalah bosan nie berlaku kat mana2 ja, bukan kat kolej ja, kat rumah dan tempat-tempat yang kita rasa bosan. Aku bosan sangat, aku tulis blog nie. Macam diari aku, kalau ada orang baca pun okay. Boleh tahu isi hati aku. Yang best nya hari nie la, dapat main game yang lama2 tu. Zaman aku sekolah rendah dulu, baru aku tahu, aku nie dah tua, game tu pun nampak lapuk..cam x leh blah, sedangkan aku dulu main bagai nak gila. Nie satu hal, bila la nk balik. Sedih tul aku, aku nak balik, bosan dok sni. Rindu keluarga kt sana. Aku harap la semua subject yang aku ambil sekarang semua nya lepas..Insyallah..

2 comments:

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............