Followers

Friday, January 21, 2011

benci dan busan

Aku benci dan busan dengan sikap orang hari ini. Aku tahu la aku x hensem cam orang nak, kurus cam dalam television dan bijak cam orang yang genius dalam dunia sekarang. Tapi aku ada perasaan jugak. Benci dan meluat dengan orang sekarang, mereka berkata luaran x penting, tetapi hakikat nya tidak. Semua hanya lah nak menyejukkan keaadaan. 

Tapi mereka x sedar, bahawa mereka pun sama. Ah, menipulah, semua sama ja.. Aku tahu diri aku. Pegi mam la orang nak kata apa kat aku. Aku yang menilai diri aku, jasad aku, dalaman aku. Mereka tak ahu aku siapa. Hanya yang aku tahu, aku ada harga diri aku yang bernilai. Bukan macam mereka, hanya memperlikehkan orang, mengeji, tetapi diri mereka lebih teruk dari aku... Sedar lah diri wahai insan.

1 comment:

  1. HNAYA KAU TAHU SAPE DIRI KAU... tu mmg btl my fren

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............