Followers

Sunday, January 9, 2011

Hari ini

Berbagai rintangan yang kita hadapi dalam dunia nie, salah satu nya adalah berfikir. Berfikir nie adalah salah satu buat kita lebih bijak dan waras dalam mengatasi masalah dalam kehidupan.

Macam aku la, byk problem nak disampai kan, haha...Memang betul, berfikir nie memang best kadang2..

Tapi hari nie, baru lah boleh tgok blog, dan tulis blog dalam 4.38 pagi, nie la masa yang aku ada pada minggu nie pada blog aku. Memang dh lama aku x update, rindu pada blog.

Dalam bulan start tahun baru, masuk jer bulan Januari, aku jdi fasilitator utk budak2 baru masuk. 

Nasib baek aku ada jugak pengalaman semasa dulu. Letih jugak jadi fasi, penat nak fikir masalah budak baru, biasa la kan, budak baru..Macam la aku x pernah jdi budak baru..

Semester nie oke la, bleh tahan..Baik jugak budak2 nya...hehehe

Agak kelang kabut sebab pertukaran lecture baru yg uruskan pasal orentasi, agak susah skit la, x mcm dulu....Mungkin x berpengalaman lgi kot...

PAstu lepas tu ada plak budak kne rasuk, tu yg xleh blah...budak laki plak, adus susah giler nk handle budak tu...Dia cam x btul pun de gak, kadang2 cam real pun ada...

Mcm2 ada...heheheh

Tapi terharu gak la, budak2 sem nie nak bergambar ngan aku..hahaha...serius terharu...aku x hensem pun....ade la jugak nk bergambar ngan aku, trimas la kt budak2 nk bergambar ngan aku...terharu sgt...

Oke la jdi fasi buat dua kali, pengalaman yg best....all the best to me...hehehe... 

SALAM.....

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............