Followers

Monday, December 19, 2011

FILEM-FILEM YG TERBURUK PERNAH DI LIHAT...


Salam kepada semua,
Apa khabar semua,
Diharap sihat ye...

Filem yang terburuk dan merugikan kalau pergi pawagam...

 Pertama,
"Toyol (2011)"...

Nampak gempak giler la trailer filem nie,
tapi memang cam sampah la...
Rugi giler tengok citer cam nie...
 Membazir duit,
tak leh blah....
Buang masa, leh kemas-kemas rumah,
Tengok filem nie, leh tertido...
Aku kesian dowh citer nie,
aku x rasa nak gelak...
sumpah, aku mencari-cari gak kat mne part nk gelak,
takde..

Kedua,
"Aku bukan tomboy(2011)",

Kesian kt filem nie,
pelakon best2,
citer cam nak masuk jamban,
haha...
Aku rasa la memang x leh blah langsung citer nie...
Penkid bajet cam gangter, 
Aku nak pukul jer penkid dalam citer nie...
Rugi duit dowh..
seerrrrrriiiiuuuuuuusssssss..

KEtiga,
"Datin Ghairah"(2011)
WTF la filem nie,
Aku tak paham kenapa ada lagi filem cam nie,
Dari tajuk , sampai ke filem,
Nak adakan unsur seks,
Please la...
Bodoh la kalau ada orang tgok filem nie...

Ke-empat,
"abu-ya(2011)",

Aku tengok la trend filem nie dah cam barat, 
memang betul abuya sesat...
Tapi kenapa orang pakai serban jahat, kuat nafsu,
Nie dah ada konpirasi yahudi dalam filem nie,
KENAPA TAK BUAT CITER PASAL AYAH PINN..
KENAPA???
TAKUT ada orang atas adalah salah sorang pengikut AYAH PINN..
BODOH , dengan aksi tah pape..
Tak leh blah...

Cuma aku nak cakap,
ini pendapat aku,
terserah kepada korang,
tengok filem nie,
apa pandangan korang..
Renungkan...

SALAM DARI PENULIS BLOG... 

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............