Followers

Thursday, February 2, 2012

REVIEW FiLEM Journey 2: The Mysterious Island


Salam kepada pembaca blog daku ini.
Lebih cam dua minggu x update blog.
Disebab kan sibuk ditempat baru.


Hari nie nak ulaskan filem Journey 2:The Mysterious Island.
Jalan cerita lebih seronok dari filem yg pertama.
Ringkas dan cerita nya boleh difaham oleh orang ramai.
Ada konflik antara keluarga, lucu, dan mendebarkan.
Pelakon dalam cerita nie The Rock, dan lain2 yg hebat.


Rugi sangat sape tak tengok cerita nie.
Kalau boleh tengok la Dalam 3D.
Sebab nampak lebih gempak la.


Aku cerita nie,
ranking bintang aku boleh bagi,
4 daripada 5 bintang.

Kalau ada cadangan berkenaan filem yg pernah korang tgk,
Komen la kat bawah tu.
KOmen korang dihargai.

Salam dari penulis blog.

1 comment:

  1. Aku pun dh tengok gak ctew ne n jalan ctew die agak menarik n x membosankan..aku bg 4/5 bintang jgak..nnt aku nk practice wat mcm The Rock wat kat dada die 2..Style !! hahahaa =D

    ReplyDelete

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............