Followers

Thursday, August 16, 2012

RAMADHAN & RAYA TAHUN INI

Salam kepada semua pembaca.
Harap sihat2 belaka.
Hampir 4 hari lagi nak berakhir bulan Ramadhan.


Bagaimana Ramadhan kali ini,
bagus atau tidak..
adakah ramadhan mengajar kita sesuatu yg baik.
jawapan terletak di tangan kita.

Bagi aku ramadhan kali ini dapat mengajar aku sesuatu yg baru,
input dan info yg menarik..
Aku kadang2 takut ada lagi sifat bongkak , walaupun sedikt dalam diri...
 Aku dpt berpengalaman dri bidang photografi dlm bulan nie..
seronok sgt ceburi dalam bidang yg kecik nie..


Persediaan raya cam mana,
aku belum beli apa2 lagi..
Mungkin baju melayu yg warna lain kot..
 Hijau gelap ke...


 Aku harap kawan2 jgn la bermain mercun..
Bahaya dan merugikan..
Di harap dua bulan nie memjadi yg terbaik dalam diri kita,
boleh berseronok dan jgn seronok tinggalkan solat..

Salam rindu dari Penulis blog.

 

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............