Followers

Monday, August 13, 2012

TERCAPAI HAJAT NYA


Salam kepada pembaca di sayangi..
Setelah sekian la ..
menunggu hajat yg nanti..
 Berakhir dengan seronok dan bersyukur kehadrat ilahi..
 Aku telah mendapat Kamera DSLR..

Seronok sangat, 
aku dapat memiliki kamera nikon D3100,
walau agak lama versi nikon,
tapi sudah mendapat apa yg dihajati..

Dengan ini bermula cita2 aku yg sekian lama menanti..
sejak di kolej mahu memiliki DSLR nie..
Bukan pro sangat pun, 
tapi minat la..

Bila ada camera nie, 
dapat menikmati keindahan alam Allah SWT ciptakan..
dengan jelas aku mendekati keindahan alam nie..

(Cubaan yg permulaan la ambik gambar)

Ada la cubaan yg aku tangkap gambar guna kamera nie..
Cam poyola.. 
Tpi Happy giler..

Ramadhan pun hampir berlalu,
Harap berjumpa la ramadhan akan datang..

Salam rindu dari PEnulis Blog

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............