Followers

Tuesday, November 8, 2011

Cinta oh Cinta

Salam semua,
Apa khabar?

Harap semua sihat...

Just nk tulis pasal aku...
Tak de topik menarik...

Pasal cinta...
Aku ingin bercinta...
Tapi bagaimana nak aku mula...

Tiada perasaan nk bercinta,
Tapi bila difikir kan ,
Bosan ...

Bagaimana, Caranya nak bercinta...

Orang tua2 cakap...
Cinta akan dtg dengan sendiri...

Tapi...

Aku pun x pasti...
Aku Harap dapat la jodoh tu...
Aku nak mula dengan serius...
Hingga ke pelamin...


Puisi nie ada kena ngan aku jugak...

Santapan untuk semua...

Hanyalah Cinta - Anggun

Semua yang telah aku dapat
Indah nan gemerlap
Satu hari kan pudar
Dan sinarnya akan hilang 

Sesuatu yang telah aku raih
Di dalam hidup ini
Tak untuk selamanya
Ini semua sementara 

Yang aku cari hanyalah cinta
Hanya cinta yang tak terganti
Yang aku mau hanyalah cinta
Hanyalah cinta yang ku beri 

Yang selalu ku tunggu hanyalah cinta
Hanya cinta yang tak terganti
Yang aku nanti hanyalah cinta
Hanyalah cinta yang abadi 

Apakah semua di dunia ini
Ingin kita miliki
Apakah yang berharga
Pasti mahal harganya

Mencari artinya hidup ini
Detak waktu masih ada
Ada yang paling Bermakna
Apa yang kan sia-sia 

Yang aku cari hanyalah cinta
Hanya cinta yang tak terganti
Yang aku mau hanyalah cinta
Hanyalah cinta yang ku beri 

abadi, abadi, hanyalah cinta
hanya cinta ooh 

Yang aku cari hanyalah cinta
Hanya cinta yang tak terganti
Yang aku mau hanyalah cinta
Hanyalah cinta yang ku beri 

abadi

Salam dari penulis blog...

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............