Followers

Wednesday, November 16, 2011

SeMua Pasal Television...


Salam Kepada Semua...

Television....

Semua tahu pasal Television...
Television memberi input kepada penonton, 
dan di adaptasi kepada kita dalam kehidupan....

Revolosi yang memberi impak kepda kita adalah fesyen dan tren...
Pada tahun 80 an, The beatles telah mengubah fesyen dan tren kita..

Itu pasal fesyen , Cuba tengok cara pemikiran orang di sekeliling kita...

Apa yang di gambar di television , itu lah yang benar...
Contoh nya berita. Adakah yang digambarkan dan dipamerkan oleh berita itu betul?
Cuba kita fikir, adakah fakta yang diberi adalah benar?

Bagi pendapat aku, Aku 99% tidak percaya pada berita...
Dari hiburan ataupun politik...
Hanya yang aku percaya Berita sukan...

Di dunia kita sekarang hanya propaganda dengan berita palsu..
Semua hanya palsu dan bohongan kepada penonton semua...

Pendirian aku , Pembaca berita hanya manupulasi minda kita....
Aku berharap kita semua fikir dan lihat...
Bukak la mata kita...
memang semua info yang diberi harus lah ditapis dan di siasat kembali....
Supaya kita tidak terpedaya dengan tipu dan helah yang di pamerkan di hadapan kita...

Kita perlu bijak dan menilai dengan tepat...

Salam dari PENULIS BLOG....

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............