Followers

Thursday, November 24, 2011

Pasukan Negara ku...

Salam kepada semua...

Terlebih dahulu tahniah la kepada Pasukan negara kita,
Ia itu Malaysia,
Meraih kemenangan emas dalam acara bola sepak...
tahniah lah...

Cerita pasal pasukan kebangsaan ku...
Aku memang berbangga atas kemenangan terhadap Indonesia...
Walaupun hampir membuat jantung aku tercabut,
kerana takut Malaysia tumpas...

Aku memang ikut perkembangan Pasukan negara nie sejak 2000...
Walau pasukan kita di hina masa zaman kejatuhan...

Aku tetap tekad dan sayang pada pasukan negara...
Setelah kemenangan AFF suzuki cup dan sukan sea 2009..
Mula orang menyanjungi pasukan kita...

Sedih sekali orang mengutuk bila pasukan kebangsaan kita tumpas di piala dunia (kelayakan 2014) keatas Singapura...

Tapi itu bukan patah semangat aku...
Kita sebagai rakyat nie...
Harus bangga dan sokong pasukan kita...

Jangan kita menjadi lalang,
BIla kalah kita keji, bila menang kita sanjung...

harus beri sokongan atas pasukan kita...
Selamat maju jaya...

SALAM DARI PENULIS BLOG...

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............