Followers

Tuesday, September 22, 2015

22-9-2015

Salam kepada pembaca semua.

Kerja belambak di office.
Tajuk tiada , hanya tarikh hari ini.
Baru balik dari KLCC dengan pergi Kinokunia dan Toy 'UR .
Kalau ejaan salah, maafkan lah.

Dengan hati kccewa ...
Feeling lonely sahaja...

Siapa aku nak cemburukan di kau.
Rasa hati nak menangis dengan melihat macam tu saja , macam aku tiada perasaan.
Bukan salah kau , tapi aku...

Why ada perasaan sukakan kau.
Bukan tak suka kau...
Tapi ..
RIsau .. Jejas apa yang kita ada..

Persahabatan.

Biar lah, aku sorang je la tanggung perasaan ni, Sumpah macam nak jerit...
Tapi Biar lah blog ni jadi tempat luahkan perasaan aku.

Aku boleh luah kan..
Aku tersangat nak luah isi hati...
Biarkan lah dulu...
Biar aku ada kerjaya...
Bukan nak biar kau menunggu, tapi usaha nak capai sebuah perkahwinan itu kekal dunia akhirat.

Salam RIndu dari Penulis Blog.

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............