Followers

Wednesday, September 23, 2015

23-9-2015

Salam kepada Semua pembaca.

Hari ini aku hampir luah di depan bus masa dia nak balik kampung.
Dengan hasrat nak macam filem-filem melayu di layar2 pawagam.

Tiba terkelu lidah ni.
Damn , asal ni...
Mesej2 la dia di luar bus, sambil menunggu di bus nak gerak ke kampung halamannya.

Mesej masuk ayah dan mak aku balik ke rumah.

Dalam perjalanan pulang naik train. Dengan atas keberanian aku. skali lagi taip mesej di dalam station Wangsa Maju.

Betul ke apa yang aku buat.
Risau macam mana persahabatan ,
Rasa sayang tu memang ada .. Bohong la kalau tak ada.
Bagi aku apa yang aku pegang , luah kan luahan benar bukan palsu.

Tunggu apa respond dia. ...

Terima apa saja keputusan,
Perasaan , sayang , cinta tak boleh di paksa.

Jujur pada diri .

Salam rindu dari Penulis Blog.

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............