Followers

Sunday, September 20, 2015

KELIRU

Salam kepada semua pembaca.

Bercinta ..

Erti pedih.

Bukan salah cinta , tapi salah kita bercinta.

Mula nya cinta bagaikan segala nya indah,
tapi mula temui insan yang lain.

Anggapnya kawan pada mulanya,
tapi mula sayang pada si kawan.

Ya Allah perasaan apa yang aku rasa ni.
Aku tahu ini dugaan aku mampu tempohi.

Aku macam nak tinggal segala.
Mulakan yang baru,

macam Ahmad Jais kata Hidup bukan untuk derita.
Kenapa aku nak peningkan diri aku.

Jodoh tak kemana , yang datang aku terima .
Keliru perasaan ini....

Sejak dua menjak ni.
Banyak yang datang dengan benda yang aku tak suka dia buat,
tapi apa hak aku. Marah , cermburu, siapa aku...

Anggap aku sebagai kawan, tapi aku anggap lebih.
Bodoh lah aku jadi macam ni.
Perlu layan perasaan ini, sampai exam aku habis, rosak. Aku tak nak kerjaya aku rosak sebab benda alah ni.

Rindu Seri Petaling, rindu ku pada cinta yang Esa.

Salam rindu dari Penulis Blog.

No comments:

Post a Comment

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

............